Εταιρική Ταυτότητα
Σε μια εταιρική ταυτότητα το λογότυπο μπορεί να γίνει το σύμβολο μιας επιχείρησης αλλά δεν είναι αποκλειστικά η ολότητά της. Στην ουσία η δημιουργία ενός λογότυπου είναι ένα μικρό βήμα προς την εταιρική ταυτότητα.
Με εκατομμύρια επιχειρήσεις ανά τον κόσμο η δημιουργία του ονόματος μιας επιχείρησης και το να έχουν μια αρκετά δυνατή εταιρική ταυτότητα έχει γίνει κρίσιμο κομμάτι για τις επιχειρήσεις ώστε να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές.
Όταν δημιουργείται η εταιρική ταυτότητα μιας καινούργιας επιχείρησης είναι σημαντικό πρώτα να υπάρχει η κατανόηση του λογότυπου και ποια είναι η διαδικασία ώστε να δημιουργηθεί ένα. Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολο το να δοθεί η εταιρική ταυτότητα σε ένα λογότυπο.
Αρχικά ο όρος λογότυπο αναφερόταν στα σύμβολα που τοποθετούσαν οι αγρότες στα ζώα τους για να τα ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα της περιοχής. Όμως δημιουργήθηκε η ανάγκη για την εξέλιξη αυτής της ιδέας και να μην υπάρχει μόνο ένα σύμβολο ή ένα όνομα.
Το λογότυπο είναι ένα ζωτικό κομμάτι από την εταιρική ταυτότητα και ορίζεται ως το όνομα ή τον τύπο του προϊόντος που παράγεται από μια συγκεκριμένη επιχείρηση.
Η εταιρική ταυτότητα είναι φτιαγμένη από το τι έχει η επιχείρηση να προσφέρει, ποιες είναι οι αξίες της, πως επικοινωνεί με το προϊόν και το πώς θέλει η ίδια σαν επιχείρηση να αντιδρά ο κόσμος όταν έρχεται σε επαφή με το προϊόν. Ουσιαστικά η εταιρική ταυτότητα είναι η προσωπικότητα της επιχείρησης και μια υπόσχεση της επιχείρησης προς τους πελάτες.
Τέλος, το προϊόν μιας επιχείρησης αφήνει μια μακροπρόθεσμη εντύπωση στους καταναλωτές μετά την πώληση του προϊόντος και η εταιρική ταυτότητα είναι η διαδικασία για να δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση.